Saturday, May 20, 2006

καλημερα...κοσμε..

εχω καιρο να γραψω... δεν ειναι οτι δεν εχω τι να γραψω αλλα μαλλον εχω καλυτερα πραγματα να κανω...ή απλα βαριεμαι....απο τοτε που αρχισα το μπλογκ, παρατηρησα οτι μου ετρωγε υπερβολικα πολυ χρονο...οχι το δικο μου μονο αλλα και τα υπολοιπα...διαβαζε, σχολιαζε, γραφε... ωραιο ειναι δεν λεω...η επικοινωνια και η ανταλλαγη αποψεων μ'αρεσουν πολυ, και υπαρχουν και πολλα ενδιαφεροντα θεματα και "ακουγονται" και πολλες ενδιαφερουσες αποψεις...αλλα τρωει πολυ χρονο ρε παιδι μου! Τελικα κατεληξα να διαβαζω 2-3 blog, να σχολιαζω ενιοτε και να λεω την αποψη μου αν γουσταρω σε μερικα και παπαλα... και εδω γραφω τις δικες μου σκεψεις.. δεν πειραζει που δεν τις διαβαζει σχεδον κανεις...δεν θα βγω και τσαρκα στα αλλα μπλογκ να λεω το κοντο μου και το μακρυ μου για διαφημιση! ελεος...θα λεω οτι γουσταρω εδω μεσα, θα μοιραζομαι τις σκεψεις και τα συναισθηματα μου, και αυτο μου φτανει....

καλη σας μερα...

2 comments:

par-i-saktos said...

τι εννοεις καλυτερα εργαλεια; παντως σιγουρα χρειαζεται πειθαρχεια για να μην σου φαει ολη την μερα αυτο το πραγμα.. :)

Lorelei Am Rhein said...

Πολύ σωστά τα λες. Κι εγώ διαβάζω πολύ λίγα blogs. Όσα θεωρώ ότι έχουν κάτι να μού πουν. Δεν είναι δυνατόν να αντικαταστήσουμε τη ζωή μας με την εντρύφηση στην blogoζωή. Αυτά είναι για όσους δεν έχουν να κάνουν καλύτερα πράγματα. Ξέρω, ότι ακούγεται λίγο σκληρό αυτό που λέω, αλλά δυστυχώς έτσι είναι. Διαπιστωμένα!