Thursday, September 28, 2006

Τρεχω, Τρεχω!

...Και δεν φτανω!!Κλασσικα τα αφησα ολα τελευταια στιγμη, και τωρα θελω να μπει ο χωροχρονος σε μια μορφη slow motion για να προλαβω τις δουλειες που εχω να κανω αλλα και για να προλαβω να ευχαριστηθω καποια πραγματα πριν φυγω....Απ'οσο ξερω αυτο δεν γινεται ρε γαμωτο οποτε τρεχατε ποδαρακια μου!

Το σαββατο φευγω για αγγλια για μεταπτυχιακο, και τρεχω να προλαβω να δω καποιους φιλους, να δω καποιους συγγενεις, να βγω για κανα ποτο να χαλαρωσω, να παω στις τραπεζες, τα ψωνια ευτυχως τελειωσαν, να στειλω κι 1-2 πακετα με ταχυδρομειο γιατι οι κωλοαεροπορικες την εχουν δει εξυπνοι και σου χρεωνουν 10ευρω το κιλο μετα τα 23 κιλα (και τι να πρωτοπαρεις οταν πας για εναν χρονο??), να φτιαξω τον υπολογιστη του αδερφου, να φτιαξω τον υπολογιστη του φιλου μου, να μαζεψω το μπουρδελο που αποκαλω 'δωματιο' τα τελευταια χρονια και να μην ξεχασω τιποτα σημαντικο πισω....Οι τελευταιες 10 μερες ειναι ενας αγωνας δρομου, κι οπως καταλαβαινετε ουδεμια σχεση εχω εγω με την φωτογραφια του προηγουμενου ποστ,γι' αυτο και την εβαλα μαλλον, γιατι πολυ θα ηθελα να ειμαι σε τετοια ρεκλα!

3 comments:

Lorelei Am Rhein said...

Καλό ταξίδι, αν και θα έχεις φτάσει τώρα!
Καλή διαμονή, καλά - τι λέω - ΤΕΛΕΙΑ να περνάς, κρύο, βροχή, μουνταμάρα και μουσκεμένοι δρόμοι- Η ΚΑΛΥΕΡΉ ΣΟΥ!

Ανέβασε και μια φωτό από το αγαπημένο Λονδίνο (μου), γρήγορα όμως, ε;
Θα γουστάρουμε τρλλλλλλααααά!

Καλό Χειμώνα παρεισακτούλη!
:-)))

brexians said...

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ

Μετά την απόφαση του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης, η οποία βασιζόμενη στην ελευθερία της έκφρασης, του εκλέγειν και εκλέγεσθαι, δεν απαγόρευσε την ίδρυσή του, η Ολλανδική Κυβέρνηση αναγνώρισε και επίσημα το νεοϊδρυθέν Κόμμα των Παιδοφίλων (PNVD).

Σας προκαλώ και σας προσκαλώ να επισκεφτείτε την πιο κάτω σύνδεση και να ψηφίσετε ενάντια σε αυτή την απόφαση βδέλυγμα.
Επίσης σας παρακαλώ να μεταβιβάσετε σε όσους περισσότερους μπορείτε την πιο κάτω σύνδεση ούτως ώστε να γίνουμε πολλοί να γίνουμε χιλιάδες !!

http://brexmother.blogspot.com/2006/10/pnvd.html#links

Leigh-Cheri said...

Εεε! Δεν έφτασες ακόμα; Ή εκεί δεν μπαίνεις πια στο ίντερνετ;
Είσαι καλά, τουλάχιστον;
Μας λείπεις...