Friday, September 01, 2006

καλοκαιρια και χειμωνες...ενα ποστ...ξενυχτικο...

τι να γραψω στις 4:30 το πρωι; Παλι ξενυχταω μπροστα σε μια οθονη....Ολο λεω θα παω να κοιμηθω κι ολο βρισκω κατι ποστ σαν ΑΥΤΟ και ξυπναω απο τα γελια!!Δεν πειραζει χαλαλι...ετσι κι αλλιως εχω βγαλει πολλες νυχτες μπροστα σε εναν υπολογιστη, και οταν ειναι και χειμωνιατικος ο καιρος και στην κουζινα ψηνεται ο γαλλικος καφες -το αρωμα του οποιου πλημμυριζει το σπιτι- ε τοτε ειναι η καλυτερη μου(οχι σημερα δεν ειναι μια απο αυτες τις νυχτες)....Η καφετιερα αδειαζει και το τασακι γεμιζει...μια ζωη αναποδα πανε αυτα...και τις κρυες νυχτες του χειμωνα χορευουν σε ακομα πιο γρηγορους ρυθμους...Αντε να χειμωνιασει!Για κατι τετοια τον γουσταρω τον χειμωνα..Tο καλοκαιρι μ'αρεσουν μονο οι νυχτες του, καλοκαιρινες, δροσερες και ερωτικες, αλλα τον χειμωνα και η μερα και η νυχτα εχουν ξεχωριστη θεση στην καρδια μου...Μ'αρεσει ο μουντος ο καιρος, η συννεφια,η απειλη του σκοτεινιασμενου ουρανου.Μ'αρεσει να φοραω χειμωνιατικα ρουχα, οχι πολλα και φορτωμενα πραγματα, ενα τζηνακι,ενα φουτερακι κι αντε ενα μπουφαν για τις πιο δυσκολες μερες. Αντιθετα με την πλειοψηφια θεωρω τον χειμωνα πιο ερωτικο απο το καλοκαιρι. Το καλοκαιρι εισαι συνεχεια μεσα στον ιδρωτα, τα ρουχα σου κολλανε πανω σου, σου σπανε τα νευρα απο την ζεστη και οπου πας με πολυ κοσμο (τραπεζες,μαγαζια,λεοφωρεια κτλ) η ασχημη αισθηση διογκωνεται ακομα περισσοτερο. Οσο για την θαλασσα δεν με τρελαινει ιδιαιτερα ουτε ειμαι φαν του ψαρεματος. Το μονο που γουσταρω το καλοκαιρι ειναι τα φραπεδακια στην παραλια, τα ταβερνακια το βραδι με χταποδακι, καλαμαρακια και ουζακι για παρεα, και οι ομορφες δροσερες νυχτες που βγαινεις βολτα με το ετερον ημισυ και νιωθεις πιο ερωτευμενος απο ποτε...
Απο την αλλη ο χειμωνας με κανει και νιωθω αλλος ανθρωπος. Βγαινεις εξω και μπορεις να αναπνευσεις, να μυρισεις το χωμα και να νιωσεις την δροσια στο προσωπο σου. Ειναι και λιγοτερο κουραστικος (οταν δεν εχουμε ακραια καιρικα φαινομενα φυσικα) και πιο ομορφος. Προσωπικα ο μουντος καιρος που φτιαχνει την διαθεση αντι να μου την ριχνει οπως εχω ακουσε να λενε πολλοι. Το μονο ασχημο ειναι οτι νυχτωνει νωρις και κατα τις 6 νιωθεις οτι εχει τελειωσει η μερα σου ενω κατι τετοιο δεν ισχυει. Αλλα τον χειμωνα ειναι η πιο ωραια περιοδος για να δουλεψεις στο σπιτι σου!Στον χωρο σου! Οτι κι αν ειναι αυτο που θα κανω, παιρνει εντελως αλλη οψη απο το γεγονος οτι γινεται μεσα στον χειμωνα. Βαζω τον πλουσιο αρωματικο γαλλικο καφε να ψηνεται στη κουζινα, και καθομαι να δουλεψω στον υπολογιστη στο δωματιο μου. Το σπιτι γεμιζει με το ομορφο αρωμα του καφε, κι εγω κοιταζωντας τον μουντο ουρανο βουταω ολο και πιο βαθια στην εργασια μου. Κι αν μιλαμε για προγραμματισμο Η/Υ και εχω μπλεξει σε καποιο "αλυτο" προβλημα καποιας εφαρμογης, τοτε το σιγουρο ειναι οτι το ποτηρι του καφε θα γεμισει τουλαχιστον τεσσερις φορες, το τασακι θα αδειασει τουλαχιστον δυο φορες, και κατα τις 5 το πρωι θα ακουσω το σκουπιδιαρικο να προσφερει το απαραιτητο του εργο στην γειτονια μου. Κι ολα αυτα μοιραζοντας τον χρονο μεταξυ της εργασιας και της ευχαριστης συντροφιας μιας γλυκιας παρουσιας που αρωματιζει τον χωρο περισσοτερο κι απο τον καφε....

ομως αυτος ο χειμωνα θα ειναι διαφορετικος απο τους αλλους...Πιο αγχωτικος, πιο δυσκολος, αλλα και πιο ερωτικος....

συνεχιζεται...μαλλον!

2 comments:

Εύα said...

Μπραβο παλικαρι μου,γεια στο στομα σου!ΧΕΙΜΩΝΑΣ δαγκωτο και με ακραια καιρικα φαινομενα,οι δρομοι κλειστοι απο το χιονι,η τελεια δικαιολογια για να μην πας για δουλεια και να χωθεις βαθυτερα κατω απο το παπλωμα με το ετερο ημισυ φυσικα!ΕΥΓΕ!!!

NinaC said...

Μη σε "περισφίγγει" ο χειμώνας. Θα ανταπεξέλθωμεν "πλήρως".

:ppppp